Google

miercuri, 28 noiembrie 2007

1 Tuborg = 18,63 secunde

De mult nu am mai postat ceva pe chestia asta, probabil ca voi, fanii mei, ati crezut ca v-am uitat asa curand, la nici o luna de la deschiderea acestui blog. Total incorect. Eu chiar va iubesc. Mai ales ca am auzit pe noul album semnat PARAZITII ca cineva intreaba de voi. :)

Acum va scriu aceste randuri, ca doar ce mi-am depasit recordul personal la baut BERE. Initial recordul de o bere la jumate era in 21 secunde. In aceasta frumoasa seara de miercuri, 28 noiembrie, in jurul orei 23:40 mi-am desfacut o bere TUBORG din naveta cumparata la reducere, pe baza bonurilor de fidelitate primite de la Mosu`, si am terminat-o in exact 18.63 secunde. Desigur cu putin antrenament am sa incerc sa-l reduc la 15 secunde. Probabil ca as fi incercat tot in seara asta depasirea recordului PERSONAL daca din cele 20 de sticle care le are naveta ar fi fost mai mult de 2 pline. Cei care sunteti interesati de o donatie pentru incercarea depasirii recordului de alcool consum pe ora va rog sa ma contactati la 0743.955.195

Niciun comentariu: